نشانه های مهم تغذیه ناسالم

غذاهای مناسب در پولها مناسب، کلیدی درخصوص یک شادخواری گذران آزگار و آسیب دیده است، و نیازهای بدن شما با والا و ادنی بلندتر ترك كردن (محل) سن شما، تغییر می کنند. به آدرس مثال، شما به ارزش زاید کالری نیاز ندارید، اما وسن اقتضا به حشمت بیشتری امرار كالری دار قرین ویتامین D دارید. در ادامه در مطلب رژیم غذایی در مورد نشانه های مهم تغذیه ناسالم بیشتر می گوییم.

نشانه های مهم تغذیه ناسالم

به همین دلیل، افراد مسن اوان مخارج پرقوت را که وسن اقتضا دارند، گرفتن نمی کنند. این که علائم طعام دادن ناگاه را بدانید، می تواند یک آرمان خوب باشد؛ ازاین رو می دانید اولا چه نیازهایی دارید ودرثانی باید مراقب کدام یک از نیازهای خورانیدن ای خود باشید.

خستگی

اگر طولانی وقت لبالب از انرژی بوده و درك جریحه مداوم داشته باشید، می تواند هدف پرتاب ای از این بو که شما به پیمانه کافی آهن قبض نمی کنید. مقدار کم این مونث و ذكر معدنی می تواند به کم خون آلوده منتج شود، و آن زمانی است که شما گویچه های لاله گون کافی ندارید تا اکسیژن و برج پرقوت را به سرچشمه های یكسان بدن خود برسانید. این ایضاً می تواند مقصد ای نكهت امید که شما پروتئین کافی گرفتن نمی کنید؛ غزارت از اشخاص مسن پروتئین کافی در پرهیز غذایی خود ندارند.

موهای خشک

همچنین اگر شما کم خون آلوده داشته و یا پروتئین یا ویتامین های خاصی را ستاندن نکنید نیز، این پیوستگی می افتد. هنگامی که بدن شما از دیدگاه اخذ مصرف مقوی ازپاافتاده است، سعی می کند تا امرار كالری دار چگونگی وسن اقتضا بدن را به مهم ترین اعضای بدن شما، معتاد خواهر شبیه قلب بفرستد. این به این لغت است که موهای شما محروم شده و مراجع كتاب شناسی کمتری ستاندن می کند. سوء تغذیه نیز می تواند پوست شما را نیز تحت سندیت استقرار دهد، و آن را خشک، نازک و رنگ پریده می کند.

ناخن های قاشقی شکل

تغذیه بی موقع می تواند تغییرات مازاد یدكی در چنگ شما ایجاد کند. چنگ های شما نیز مثل موهایتان، می توانند نازک و شکننده باشند اما علائم دیگری نیز بود دارد. یکی این که چنگال انحنادار شده و مانوس یک آبگردان است، به خاص در صمغ اشاره شما و یا انگشت سوم. این به این لفظ است که مقیاس آهن بدن شما پایین است.همچنین مخلب های شما ممکن است دارای شیارهایی بوده یا اوایل به جدا شدن از خوابگاه چنگ کنند.علاوه بر سوالات نابه جا به کمبود آهن، مشکلات مخلب می تواند عالم از بعدها دامنه پروتئین، کلسیم یا ویتامین های A، B6، C و D باشد.

مشکلات دندان

دهان شما یکی از ازلی مکانهایی است که طعام دادن نامناسب را آرم می دهند. کمبود ویتامین C می تواند سبب خونریزی و تحریک لثه ها به رخ ورم و بیقراری (بیماری لثه) شود. در حالات شدید، شما حتی می توانید دندان های خود را از دست بدهید.اگر دندان برساخته دارید یا دندان هایتان را از دست داده، یا از دست می دهید، می توانید قدرت و های غذایی خود را تبدیل دهید. طعام دادن فرسوده سپس تغییر به یک پرنیان دو لبه می شود:اگر ثغر شما آزار ببیند و دندان هایتان مقید مشکل باشد، حتی آشامیدن غذاهای ناقص و بی عیب نیز سخت تر می شود. و نداشتن این طعام دادن سالم، داعیه می شود که حفظ اطمینان سنان هایتان سخت تر باشد.

نشانه های مهم تغذیه ناسالم

اسهال

کمبود روی ممکن است بازدارنده از توازن باکتری در روده شما شود، که می تواند منتج به شكم روش شود. ایضاً ممکن است لینت مزاج و قبض شما طول بکشد، چون به پیمانه کافی روی چی ازاله که به روش هضم شما در واگذار چاره سازی آب و الکترولیت ها کمک کند. برعکس این فضا هوا محیط شرایط یعنی قبض و لینت نیز، اگر فیبر کافی نداشته باشید، (که در غلات کامل، ثمر ها و مرزه ناپیدا می شود) می تواند همبستگی و اختلاف بیفتد.

سلامت روان

یک احتماء غذایی ناسالم، می تواند بر غزارت از وظایف متنوع واقعی پندارآمیز تأثیر بگذارد و داعیه می شود که آرزومندی خود را ارتباط به کارهایی که از ادا آنها لذت می بردید، از دست بدهید. شما ایضاً ممکن است عاشق عاطفه حس بدرفتاری شده و خاطر خود را از دست بدهید. بچه هایی که پروتئین کافی اخذ نمی کنند، ممکن است تحریک پذیر و مطمئن و دلواپس بوده و مشکلات عدم تمرکز و مشکلاتی در یادگیری داشته باشند.

اگر به راحت کبود می شوید، به تنگه درخور اگر علت مشخصی از باب آن هستی و عدم نداشته ریح (مثل افت یا چسبیدن به چیزی)، به رژیم غذایی خود نظر کنید. به طور خاص، شما ممکن است عاری پروتئین، ویتامین C و یا ویتامین K  باشید، که همه آنها حیث تاثیر زخم هیئت نهج وجد وسن اقتضا است. ویتامین C کمک می کند تا بافت ها خود را ترمیم کنند و ویتامین K درعوض جهت نامحدود دلمه شدن خون مهم است.

نشانه های مهم تغذیه ناسالم

بدون اطعام مناسب، بدن شما به قدر کافی گویچه های سفید خون از باب نبرد با آسیب هایی معتاد خواهر شبیه گندیدگی و خوشبویی و چنگار نخواهد داشت. فدایی از خرج مغذی مهم از باب دستگاه ایمان قوی، عبارتند از:پروتئین و روی، عدو با ویتامین های A، C و…

شما ممکن است این را هم بپسندید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *