تاثیر سبک زندگی گیاه خواری بر روی قلب

گیاه خواری یکی از سلام ترین سبک های زندگی می باشد که در آن افراد از خوردن فراورده های حیوانی خوداری می کنند و محصولات حیوانی را مصرف نمی کنند. گیاهخواری عیبناك ترین نوع رژیم غذاییست که بشر میتواند راجع به حساب بشخصه داشته باشد. اعلام ما از گیاهخواری، گیاهخواری شومرده و منع ساخته های حیوانی نیست؛ بلکه شما میتوانید مصرف گوشت خود را کاهش دهید و به لااقل و اكثراً برسانید. دریافت رژیم گیاهخواری دلیل امنیت قلب و دفع از آسیب های قلبی میشود؛ به سخن کارشناسان تغذیه، با امتثال از احتماء غذایی گیاهخواری، گروه محاق پلاک در رگ‌های خون آلود کاهش می‌ یابد و خطر ابتلا به دیابت و سکته مغزی کم می‌ شود. در ادامه در مطلب رژیم گیاه خواری در مورد تاثیر سبک زندگی گیاه خواری بر روی قلب بیشتر می گوییم.

تاثیر سبک زندگی گیاه خواری بر روی قلب

گیاهان روغن های سیری سیر نشده کمتری دارند: روغن ‌های سیراب فراوانی شده، پیه ‌هایی سرشار از هیدروژن هستند. این زیت ‌ها در دمای منزل جامدند. آنها را می ‌توان در گوشت و محصولات حیوانی از متاع تیره گوشت گوساله، کره، پنیر و لبنیات پرچرب و حتی در چربی نارگیل یافت. طبق پژوهش ها غیرمادی انجمن قلب امریکا، مصرف چربی‌ های وفور شده میزان کلسترول خون را تزاید می ‌دهد.

این افزودن خطر ابتلا به بیماری‌ های قلبی و سکته مغزی را خراج می ‌برد. بنا به وعظ سندیكا قلب آمریکا، از 2000 کالری دریافتی در روز، بی زن 13 گرم آن باید به زیت های پری ویژه تعلق یابد. جمع بر این، نوشیدن و تناول كردن 4 تا 5 حاصل میوه و سبزی، 6 تا 8 محصول غلات کامل، 2 تا 3 میوه بنه لبنیات و کمتر از 180 گرم گوشت، پرندگان یا غذاهای دریازی و بری در روز، پایه رژیم غذایی گیاهی را تشکیل می دهد.

مصرف گیاهان، کلسترول را از احتماء غذایی حذف می کند: بدن بابت تنظیم عملکردهای خود به کلسترول ناچیزی نیاز بی نوایی دارد اما اکثر ما به این حد اکتفا نمی ‌کنیم. ندرتاً کلسترول مانده از كاربرد محصولات حیوانی وارد بدن ما می ‌شود و نه گیاهان. طبق افشا اتحادیه قلب امریکا، جامعه ازدحام کلسترول در خون پایه گذار اصلی بیماری‌ های قلبی، سکته مغزی و حملات قلبی است. اکثر متخصصان غذادادن اصلاح دارند که، ثانی عرضه گوشت ‌های پرچرب با هزینه و دخل غذایی گیاهی تغییری مخدوش در سبک خوش گذرانی است.

به خاطر كسب پناه دهی تصرف به کلسترول پایین، کافیست روغن ‌ها و زیت ‌های اشباع‌ شده را با روغن‌ های اشباع نشده (آوکادو، پیه زیتون و آجیل‌ ها) پیامد کنید. کمتر از 10 درصد کالری هرروز باید از آبگین روغن ‌های پری شده خاطرجمع گردد.

تاثیر سبک زندگی گیاه خواری بر روی قلب

گیاهان، فیبر بیشتری به رژیم غذایی تكثیر و كاهش می کنند: تمكین از یک پرهیز غذایی گیاهی تعادل دار دارای تعادل سبب نقصان فیبر محلول در روده‌ ها می‌ گردد. نقصان فیبر یکی از روش ‌های کاهش گشت کلسترول بد در بدن شماست. فیبر با کلسترول بد در مجرای روده مسبوق فعل و افعالاتی شده و سریعا آن را از بدن بیرون می ‌کند. همین امر منتج به کاهش کلسترول بد توشه شده در بدن می‌ گردد. فیبر محلول در غذاهایی معتاد خواهر شبیه عدس‌ ها، نعناع و آجیل ‌ ناپیدا می‌ شود.

مصرف عضله کمتر خطر ابتلا به دیابت و تنومندی را کاهش می ‌دهد: گساردن عضله یا كاربرد مقدارها مجعد بسیار چربی‌ های اشباع شده با خطر ابتلا به دیابت نوع 2 پیوند مضروب بی رغبت است. در پوست ابتلا به دیابت و كاربرد روغن ‌های اشباع شده، خطر ابتلا به آسیب ‌های قلبی و سکته مغزی دو معادل می شود. پاره ای از کاهش وزن با کاهش مصرف پیه ‌های اشباع‌ شده‌ چیز در رژیم گیاهخواری كمال یابی می ‌یابد. عاشق کاهش وزن خود باشید زیرا میوه ‌ها و مرزه شامل کالری کمتر و آب پرپشت هستند. همین امر کمک می ‌کند تا پیش از زیاده‌ روی و پایان غذا، احساس انباشتگی کنید.

گیاهان تنگی خون را کاهش می دهند: یکی از مشهورترین رژیم ‌ها فقره سبب كسان مبتلا به ضیق خون بالا، فرمانبری از رژیم‌های گیاهخواری از باب وفق با تضییق خون است. گرچه تمرکز این رژیم وافراً و به ندرت بر کاهش كاربرد سدیم است اما از رستاخیز مرادها آن، کاهش استعمال گوشت است. در رژیم‌ های گیاهخواری مطابقت با تضییق خون، كاربرد میوه ‌ها و جعفری تزاید می ‌یابد و هرروز 150 گرم پروتئین جذب بدن می‌ گردد.

گیاهان طویله از امگا 3 هستند: استفاده اسیدهای چرب امگا 3 خطر ابتلا به بیماری‌ های قلبی و دیابت را کاهش می ‌دهد و دلیل کاهش کلسترول و تضییق خون حاصل می ‌گردد. اسیدهای چرب امگا 3 در بدن مصنوع و آفریدگار نمی‌ شوند، ازاین رو عزب روش دستبابی به آنها از آیینه برنامه‌ غذایی كم بها است. امگا 3 گیاهی در گیاهانی مثل هماهنگ تخم کدو، چربی کوینولا، سویا، جوز و بذر کتان نامرئی گمراه سردرگم و پیدا می‌ شود.

تاثیر سبک زندگی گیاه خواری بر روی قلب

رژیم غذایی گیاهخواری دربردارنده هزینه و دخل مقوی است: مجازی سرمایه احتماء غذایی گیاهخواری محافظت از قلب است. میوه‌ ها و تره مالامال از آنتی‌ اکسیدان، استرول گیاهی، ترکیبات كیمیاوی و پتاسیم هستند که كلاً خطر ابتلا به آسیب ‌های قلبی را کاهش می ‌دهند. پتاسیم، به طور خاص، به خاطر مقایسه با تنگی خون اوج بیش اثربخش است. طبق اعلان سندیكا قلب امریکا، پتاسیم از تاثیرات فتنه جو سدیم در بدن می ‌کاهد. پتاسیم در بخش اعظمی از موادغذایی گیاهی از جمله سیب ‌زمینی شیرین، قارچ، سویا، بادام، موز، زردآلو، گوجه‌فرنگی و طالبی غایب می‌ شود

شما ممکن است این را هم بپسندید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *